سوالات مرتبط با نحوه ثبت نام و ورود به حساب کاربری خودتان در سایت نومان
- برای ثبت نام چقدر منتظر دریافت پیامک کد تایید بمانیم؟
این پیامک باید حداکثر در مدت ۲ دقیقه به دستتان برسد. در صورت طولانی تر شدن این زمان لطفا مجدداً مرحله اول را طی کنید و شماره همراه خود را وارد کنید. در صورت تکرار مشکل میتوانید از طریق Whatsapp با ما در ارتباط باشید.
- چه رمز عبوری انتخاب کنم؟
میتوانید به دلخواه خودتان یک رمز عبور شامل حروف و اعداد و کاراکترهای دیگر انتخاب کنید. پیشنهاد میکنیم رمزی انتخاب کنید که ترکیبی از اعداد، حروف کوچک و بزرگ، و کاراکترهای دیگر مانند @،#،% و ... باشد.
- چطور میتوانم رمز عبورم را بازیابی کنم؟
از قسمت بالای منو روی گزینه "ورود" کلیک کنید و سپس در پایین صفحهای که باز میشود روی گزینه "رمز عبورتان را فراموش کردهاید؟" کلیک کنید. در مرحله بعد شماره تماسی که با آن روی سایت ثبت نام کردید را وارد کنید تا کد بازیابی رمز عبور برایتان پیامک شود.
- چگونه میتوانم پروفایل ایجاد کنم؟
در صفحه اصلی وبسایت روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنید، کد تایید برایتان پیامک خواهد شد. در مرحله بعد نام و نام خانوادگی خودتان را وارد کنید؛ و تمام.
- چطور میتوانم کلمه عبورم را تغییر بدهم؟
بعد از وارد شدن به حساب کاربری، روی نام و نام خانوادگی خودتان (بالای صفحه) کلیک کنید، روی گزینه "تغییر کلمه عبور" کلیک کنید و کلمه عبور قبلی و جدید را وارد کنید.
- چطور میتوانم حساب کاربری خودم را ویرایش کنم؟
بعد از وارد شدن به حساب کاربری موس را روی نام و نام خانوادگی تان (بالای صفحه) کلیک کنید، روی گزینه حساب کاربری من کلیک کنید و مشخصات مورد نظرتان را ویرایش کنید.
ثبت سفارش
سوالات مرتبط با روشهای خرید، پرداخت و ارسال سفارش شما
بله، برای ثبت سفارش و تکمیل خرید حتما باید در وبسایت نومان عضو باشید.
- امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد؟
متاسفانه خیر، ثبت سفارش فقط از طریق سایت انجام میشود.
- چطور سفارش خودم را در نومان ثبت کنم؟
بعد از ورود به پروفایل، کالاهای مورد نظرتان را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. بعد از انتخاب کالاهای مدنظرتان، وارد "سبد خرید" شوید و روی گزینه تسویه حساب کلیک کنید. در مرحله بعد آدرس خودتان را وارد کنید. سپس روش ارسال را انتخاب میکنید و نهایتا "نحوه پرداخت" خودتان را انتخاب میکنید.
- برای پر کردن فرم آدرس چه اطلاعاتی ضروری است؟
کافیست شما جاهای خالی که ستارهدار هستند رو پرکنید (نام، نام خانوادگی، آدرس و شماره تماس). سایر جاهای خالی پرکردنشان اختیاریست.
- آیا پس از ثبت سفارش امکان ویرایش آدرس وجود دارد؟
سفارشهای شما معمولاً تا پایان روز بستهبندی و آماده ارسال میشوند. به همین دلیل متأسفانه این امکان وجود ندارد.
- از چه راه هایی امکان پرداخت وجود دارد؟
در حال حاضر درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملی / سداد و درگاه پرداخت بانک صادرات روی سایت فعال است.
- از کجا مطمئن باشم که اطلاعات بانکیم لو نمیرود؟
ما روی سایت از درگاه رسمی شرکت داده پردازی سداد / بانک ملی استفاده میکنیم که یکی از مطمئنترین درگاههای پرداخت است و هیچ اطلاعاتی از سمت شما روی سایت ذخیره نمیشود.
- تراکنشم ناموفق بود، اما مبلغ از حسابم کسر شده. با چه کسی تماس بگیرم؟
مبلغ تراکنش های ناموفق وارد حساب نومان نمیشود و نزد بانک باقی میماند و بازگرداندن آن نیز به عهده بانک است. انجام این فرایند در سیستم بانکی معمولا بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت طول میکشد. در صورتی که بعد از ۷۲ ساعت مبلغ به حساب شما بازنگشت با بانک مبدأ خودتان تماس بگیرید.
هزینه ارسال سفارش چقدر است؟
به دلیل عدم امکان محاسبه دقیق هزینه ارسال سفارش از طریق پست پیشتاز، ما مبلغ میانگین ۴۵۰۰۰ تومان را به عنوان هزینه ارسال تمام سفارشات در نظر گرفتهایم.
- برای هر کالا باید هزینه ارسال پرداخت کنیم؟
خیر. شما کالاهای مدنظرتان را به سبد خرید اضافه میکنید و در انتها فاکتور نهایی را فقط با پرداخت یک بار هزینه ارسال پرداخت و ثبت میکنید.
سوالات مرتبط با اطلاع از وضعیت سفارش و ارتباط با نومان
- سفارش من چه زمانی به دستم میرسد؟
در حال حاضر تمامی سفارشات ما با پست پیشتاز و از طریق شرکت ملی پست ارسال میشوند و معمولا بین 2 الی 7 روز از زمان ثبت سفارش تا رسیدن کالا به دستتان طول میکشد.
- چطور میتوانم از وضعیت سفارشم باخبر شوم؟
با کلیک روی منوی "پیگیری سفارش" کد پیگیری سفارش خودتان را پیدا کنید. با وارد کردن کد پیگیری ۲۴ رقمی در سایت شرکت پست به آدرس زیر: https://tracking.post.ir میتوانید از وضعیت مرسوله خودتان باخبر شوید.
- آیا بعد از پرداخت میتوانم کالایی به سبد خرید خودم اضافه کنم؟
در حال حاضر پس از تکمیل سفارش و ثبت آدرس امکان اضافه کردن کالای جدید به سبد خرید وجود ندارد.
- امکان دسترسی به سفارشات گذشته خودم دارم؟
بله، با کلیک روی پروفایل خودتان و انتخاب گزینه "سفارشات" میتوانید سفارشهای قبلی خودتان را مشاهده کنید.
- اگر سوالی داشته باشم چطور با شما در ارتباط باشم؟
امکان گفتگوی آنلاین از طریق چت آنلاین روی وبسایت وجود دارد. همچنین میتوانید از طریق دایرکت اینستاگرام نومان و یا شماره واتساپ ۰۹۳۹۵۷۳۴۶۸۱ با ما در ارتباط باشید
- چطور میتوانم حساب کاربری خودم را ویرایش کنم؟
بعد از وارد شدن به حساب کاربری موس را روی نام و نام خانوادگی تان (بالای صفحه) کلیک کنید، روی گزینه حساب کاربری من کلیک کنید و مشخصات مورد نظرتان را ویرایش کنید.
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.